اخبار جدید از واریز عیدی بازنشستگان+ لغو اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اقلام خوراکی-راهبرد معاصر
فرمانده کل ارتش در انتخابات شرکت کرد اخذ رأی فقط با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی انجام می‌گیرد وحیدی: انتخابات با حضور ناظران مختلف در امنیت و سلامت برگزار خواهد شد رهبر انقلاب:‌ دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است آغاز انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ حضور گسترده مردم و چهره ها و شخصیت های مختلف در دقایق ابتدایی انتخابات در پای صندوق‌های رای درحال تکمیل... رهبر انقلاب رای خود را به صندوق انداختند نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند
مصوبات جلسه صبح جمعه سران قوا؛

اخبار جدید از واریز عیدی بازنشستگان+ لغو اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اقلام خوراکی

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با هدف جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی و تحمیل هزینه بیشتر به سبد خانوارهای کم درآمد و دهک‌های پایین، اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اقلام خوراکی را منتفی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 25
کد خبر: ۱۲۳۷۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا که پنجشنبه‌شب با حضور سران سه قوه و به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد، اعضا چند موضوع مهم اقتصادی کشور را بررسی و درباره آنها تصمیم‌گیری کردند.

 

بر اساس یکی از مصوبات این جلسه، اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در مورد اقلام خوراکی و کالاهای سفره خانواده منتفی شد.

 

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران با هدف جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی و تحمیل هزینه بیشتر به سبد خانوارهای کم درآمد و دهک‌های پایین این تصمیم را گرفت.

 

در این جلسه که سه ساعت و سی دقیقه طول کشید، پیشنهادهای دولت در زمینه پرداخت سریع و به موقع عیدی و پاداش بازنشستگان تصویب و مقرر شد با اختصاص اعتبار لازم در سریع‌ترین زمان ممکن عیدی بازنشستگان پرداخت شود.

 

در ادامه این جلسه موضوع اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل و اتمام پروژه‌هایی که درصد پیشرفت اجرایی بالایی دارند، مطرح شد و به تصویب رسید.

 

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در این جلسه به ستاد تنظیم بازار با محوریت معاون اول رئیس‌جمهور اختیار داد برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و کنترل و ساماندهی بازار اقدامات لازم را انجام دهد./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار